27 Temmuz 2014 Pazar

İlk Mim:))


Öncelikle bizleri mimlediği için ve desteğini hiçbir zaman üzerimizden esirgemediği için Bilal Aydın’a sonsuz teşekkürler.J


Ne sıklıkla kitap okursunuz?

Bazen uzun aralar verdiğim oluyor. Ancak son birkaç aydır sınav haftaları dışında hiç boş kalmadım diyebilirim. Biraz yavaş okurum ama okuyorum nihayetindeJ

En sevdiğiniz yazarlar?

Tolstoy, Dostoyevski, Sabahattin Ali, İskender Pala, Murat Menteş, Khaled Hosseini...

En beğendiğin kitaplar?

Suç ve Ceza, İçimizdeki Şeytan, Sevme Sanatı, Satranç, Od, Yabancı, Uçurtma Avcısı, Sineklerin Tanrısı, Olasılıksız, Ruhi Mücerret....

Yerli/Yabancı hangi yazarların kitaplarını tercih edersin?

Yerli yazarlardan Sabahattin Ali, yabancılardan Dostoyevski bir süredir öncelikliler.

Bugüne kadar en beğendiğin kitap serisi?

Bugüne kadar hiç kitap serisi okumadım. :S

Daha çok hangi tarz okumaktan hoşlanırsın?

Psikolojik kitaplar her zaman daha çok ilgimi çeker.

En son hangi kitabı okudun?

Satranç, Stefan Zweig

Şu anda hangi kitabı okuyorsun?

Guguk Kuşu, Ken Kesey

Kitap blogları hakkında ne düşünüyorsun? Yeterli mi?

Henüz hiçbir kitap blogunu takip etmiyorum.

Kitap okumak sizin için ne ifade ediyor?


Genelde beni dinlendiren bir eylem, ancak cümlelerin altında başka bir anlam aramaya başladığımdan beri bazen yorucu da olabiliyor. Yoruculuğu arttıkça etkileyiciliği de artıyor tabi kitabın. Sonra hayal dünyamı genişletiyor ve daha bir sürü şey. Kısaca hayatımın bir parçasıJ




2 yorum:

  1. kırmayıp yaptığın için teşekkürler. :)
    Dr. B. ne karakter ama. hap gibi almalık bir hikaye.

    YanıtlaSil
  2. Biz teşekkür ederiz efendim, mim için:)
    Kesinlikle harika, karakter de hikaye de. Dr. B. ile beraber yaşadık tüm olanları:) "Bir kitap! Bir kitap! Çal onu!" beraber çaldık o kitabı:)

    YanıtlaSil